18/10/10

Laporta.

Fins fa poc, he estat posat durant dos anys en una entitat que es diu “Paranoia Accions”. Paranoia organitza varis petits events com conferències, recitals, concerts,... Es nodreix de petites aportacions de gent anònima i dels patrocinis que de tant en tant es van aconseguint. Com podeu imaginar, Paranoia no pot pagar gaire i, això sí, intenta acabar l'acte convidant a un sopar modest al conferenciant/recitador de l'acte. Com a membre de Paranoia moltes vegades he tingut el plaer d'estar present en algun d'aquests sopars. Com és normal, cada membre de l'entitat es paga el sopar de la seva butxaca i fins i tot algun cop ajuda a pagar el sopar del convidat.
Ara igual direu, ohhhh el Pau, quin heroi... Doncs res d'això!!!
Quanta i quanta gent anònima està posada en entitats, clubs i altres perdent humor, calés i hores i més hores... El meu exemple és minúscul comparat amb moltíssima d'aquesta gent que són qui realment fa encara girar el País, però és clar, jo només puc parlar per mi...
Qui hagi aguantat aquest rotllo igual es pregunta que collons m'enrotllo amb Paranoia si el títol d'aquest post és “Laporta”.
Jo tot i ser molt i molt culé, no sóc soci del Barça. Per tant sé que no tinc res a opinar del que fa una directiva d'un club privat de socis, però llegint, d'entre altres, aquestes informacions del Mundo Deportivo em nego a no tenir opinió...
Cabe destacar el apartado referente a las tarjetas de crédito del club. En total, en la pasada temporada, el club pagó con VISA un total de 318.000 euros, procedentes de la tarjeta del escolta de Laporta, con 56.000 euros en restaurantes y locales nocturnos en sus vacaciones, o los gastos de un vicepresidente que se dejó 26.000 euros en hoteles de Dubai o Qatar.
Casi un millón de euros (898.000 euros) en compra de entradas para 'Champions', Final Four de París o el concierto de U2 en el Camp Nou.

Dissabte, l'assemblea de socis blau-granes, va decidir per un marge molt estret de vots, portar la junta de Joan Laporta als tribunals i jo me'n alegro molt. Ja estic fart de que en aquest podrit País encara hi hagi molts llestets que van aprofitant-se de tot el que poden i més, i ja és hora que comencin a passar pels jutjats. Potser no pagaran mai pels seus actes, perquè ja sabem com funciona la justícia, però com a mínim que algú els emprenyi una mica.
Per cert, abans parlava de la molta gent honesta que perd humor, calés i hores i més hores. M'agradaria dir a aquesta bona gent que penso que ni perden humor, ni perden el temps, ni els calés ni,... el que realment fan, és invertir en la nostra gent i el nostre País. Perquè no hi res millor que la gent anònima que cada dia pot anar a dormir tranquila perquè és gent honesta i digna, i per mi, aquesta és la gent important, potser no són VIPs coneguts, però són la gent digna en un País on cada dia hi ha gent més indigna.
Per acabar el post, us deixo amb aquesta peça de La Troba Kung Fu que em sembla que ells titulen “Clavell morenet” que de fet no deixa de ser una versió de la tradicional cançó catalana “La Cançó del Lladre”.