2/11/10

SOLSONA

Aquest diumenge vam estar passant el dia prop de Solsona.
Vam començar anant a buscar bolets, el nostre dinar depenia dels bolets que trobéssim i els primers a sortir, tot i ser molt curiosos com aquest apagallums, no eren els que nosaltres volíem.
Al cap d'uns minuts vam començar a trobar els primers rovellons, com podeu veure bastant bonics.
Vaig poder veure com allò que he sentit tota la vida de que "al costat d'una llora, el rovelló hi plora" finalment s'acomplia...
Quan ja em pensava que no en veuríem, van sortir les llenegues. Vam collir també excel·lents camagrocs i algun fredolic.
Abans d'anar a dinar, vam gaudir dels bonics boscos del Solsonès.
El paisatge de tardor ja està triomfant...
I com fan a programa de TV3, quan s'acaba de caçar els bolets, els van a cuinar. Nosaltres com que som bons no vam necessitar anar a cap restaurant com els de la tele. Vam fer uns fideus amb bolets.
Aquí en teniu el resultat...
De postres, ens van obsequiar amb un sorbet de llimona amb melmelada de mora natural, impressionant...
Amb el nou horari no et pots distreure gaire, vam sortir a donar una volteta pels camps solsonins mentre es ponia el sol.
Just abans de tornar, vaig poder veure unes roques amb unes taques molt curioses.
Semblava ben bé un quadre...
Al tornar cap a Igualada ho vaig comentar als "amigus" experts en art i em van dir que tot plegat tenia una retirada a un quadre del Jackson Pollock. Us en deixo un perquè jutgeu vosaltres mateixos...
Això sí, agrair molt a tots els que diumenge vam estar per Solsona. Moltes Gràcies, m'ho vaig passar molt bé!!!