29/12/10

Les propines del 2010.

Crec que el resum de l'any en 12 imatges ha quedat un pèl curt. Així que he decidit deixar-vos aquestes "propines" que m'ha donat el 2010.

Al Gener vam tenir la sort d'anar a BCN a veure l'expo del Quim Monzó. A l'entrada es llegia: "És en aquest moment de l'inici quan les històries són perfectes".
El 25 d'Abril a Igualada es va realitzar la consulta popular sobre la Independència de Catalunya. És la primera vegada al nostre País que s'ha realitzat una cosa similar. Els resultats han estat diversos segons la població. Això sí, a Igualada va ser un èxit de participació i els resultats increïbles. Un dia que no oblidarem...
Al voltant de mitja nit es va fer la lectura dels resultats al Vestíbul de l'Ateneu.
Com que ja fa més d'un any que tenim el Ramon per Edimburgh, al Maig li vam fer una petita visita. La ciutat em va encantar. De fet, si tot va bé, aquest Febrer hi tornarem, apa nanu, ves preparant la ruta...
També al Maig vam anar a una espècie de marxa bttera que promocionava les rutes per l'Anoia on el protagonista era el un dels millors, el Miguel Indurain. Durant un quartet d'hora ens vam posar a rodar al seu costat.
Buf! jo que fa uns anys pensava que més mai podria fer una pedalada, vaig viure el moment com a Màgic.
Cada Juliol a Igualada es realitza la "European Balloon Festival". Jo no puc evitar agafar la màquina i fer "alguna" foto.
La manifestació del 10 de Juliol a Barcelona és un altre moment que no es pot oblidar. Jo no havia vist mai una cosa igual. Tot Barcelona era una senyera...
Per un que massa de tant en tant agafa el pinzell, la obligada visita a l'expo del Miquel Barceló a BCN és un altre dels moments de l'any.
Els que de tant en tant volteu pel bloc ja sabeu el que m'agrada el món culinari. Al Juliol vaig fer el meu primer 3 estrelles, l'Akelarre del Pedro Subijana.
Impressionant...
A l'Agost ja fa uns quants anys que vivim, i molt, la Festa Major d'Igualada.
Aquest any hem començat a fer rutes btteres a fora de la nostra comarca. Aquí teniu una foto de la ruta que vam fer per les terres de la Segarra.
Clar que mai renegarem de la nostra estimada comarca. Mireu quines vistes que ens dona sempre Montserrat.
El 25 de Novembre "La Vanguardia" va publicar aquesta foto meva a la pàgina 28 dins la Secció "La foto del lector". Per un dia vaig compartir diari amb el Quim Monzó...
L'última imatge és del "Rec.02". M'encanta aquesta iniciativa. Molts igualadins, no volem que es perdi aquest peculiar barri igualadí.
Com us deia abans, a l'entrada de l'expo del Monzó es llegia: "És en aquest moment de l'inici quan les històries són perfectes". Doncs no sé, penso que al final 2010 no ha estat perfecte però carai, no ha estat pas malament...
Així que us deixo un dels meus vídius del Canal que he posat a Youtube. I és que com diuen els Mishima, després d'aquest intens però bonic 2010, TOT TORNA A COMENÇAR...