18/2/11

Stirling

Més fotos del meu petit viatget de tres dies per Escòcia, diumenge vam voltar per Stirling.
En aquest riu i potser en aquest pont, el dia 11 de setembre de l'any 1297, es va produir la gran batalla del William Wallace. Com és normal doncs, a Stirling fa anys li van fer un monument en forma de torre-castell. Jo, que encara estava pensant en el dia anterior, vaig fer la primera foto al monument des d'aquest camp de Rugby.
Al momument ens hi vam apropar a peu. Unes dues milles. Feia temps de pluja però sense ella.
Pujant a la torre vaig veure una miqueta de vegetació escocesa.
Ja dins, vaig alucinar amb l'autèntica espasa del William Wallace. És de les que s'han d'agafar amb les dues mans i més alta que jo (cosa que tampoc costa gaire), però us juro que jo no la podria aixecar de terra ni que em dopés amb tot el clembuterol del món.
La visita al monument no és que valgui gaire la pena. L'únic interès crec jo, és veure l'espasa i les vistes de Stirling i el seu entorn, fantàstic...
Ja després de dinar, vam fer una passejada pel poble.
Vaig poder veure típiques cases britàniques.
Vam vorejar la muralla que envolta el poble.
Ja a punt d'arribar a un bonic castell, et trobes amb aquest imponent cementiri.
Em va agradar molt aquest arbre.
Després vam agafar el camí de tornada ja una mica farts de caminar.
Calia dons, tornar a omplir el dipòsit de gasolina a un pub escocès dels de veritat.
Vam despedir Stirling, un lloc que val molt la pena a menys d'una horeta de tren de Edinburgh. Un gran sopar ens esperava, però això ja serà tema d'un altre post...