27/9/11

IGUALADA-ALZINA CAL GOL (ST. MARTI DE TOUS)

Aquest diumenge, vam fer excursió fins a l'arbre monumental "L'Alzina de can Gol" a Sant Martí de Tous. Us recomano la visita, és un arbre preciós, i per ajudar a trobar-lo us deixo l'enllaç a l'eficient blog del Roger, que com sempre ha penjat la ruta:
http://rogermarimonmuntanyes.blogspot.com/2011/09/igualada-alzina-cal-gol-st-marti-de.html
Últimament, les sortides del "Ghetto Btt" són un èxit total. Diumenge érem 7 i encara ens va fallar el Rafel.
El perímetre del tronc de l'alzina és de 4,65 metres, déu n'hi do...
Jo, que el dia anterior vaig tenir la sort de ser al Camp Nou al Barça 5-Atlético de Madrid 0 (gràcies Jordi), on vaig gaudir del Hat Trick del nostre 10, vaig batejar "L'Alzina de can Gol" com L'Alzina del Messi"...
Ja ho sé, molts penseu que estic fatal i potser no us falta raó. Doncs bé, per intentar contradir-vos, aquí teniu com s'acaba una bona excursioneta...