11/10/11

CAVATAST 2011

Dissabte vam estar per Sant Sadurní, que fuerte, que fuerte, al migdia no puc dir amb qui (tela que la censura vingui des de Manresa...) i a la tarda ja es va incorporar el Toni.
Vam tastar molt cava bo, des de clàssics com Llopart a descobriments com Rimarts, Bertha, El Xamfrà, Rosell Raventós, Mont Marçal.
Si espereu una crítica de tot plegat, aquest no és el lloc adequat, dons tot i que m'agrada molt el cava no en sóc pas un savi de la matéria, ni molt menys...
Sí que us diré que em quedo amb dos clàssics, el rosat del Llopart i el "Brut de Brut 2003" de caves Recadero, un cava de 88 mesos de criança.
Al migdia, ja voltava molta gent per Sant Sadurní. Aquest any, s'ha reduït un pèl l'espai firal i a la tarda vespre es va notar, hi havia molta gent i tot plegat es feia massa agoviant.
Vaig dinar plats del Restaurant Cal Blai. La fideuà i...
...aquesta escalopa de foie amb poma, raïm caramelitzat i "torrija" de cava i sucre que estaven boníssims. A més, vaig poder saludar al gran Santi Carda, un dels meus ídols.
A Sant Sadurní, les ampolles de cava també funcionen com a llums de paret.
En fi, que el cava ens va fer oblidar per una bona estona que la crisi encara no s'a-cava tot i que per Sant Sadurní també s'hi ha deixat caure...