23/11/11

CONCERT DELS MANEL A PAMPLONA

Divendres, vam iniciar una petita escapadeta de cap de setmana per Euskadi. Teníem dues excuses, la primera, anar a veure un concert dels Manel a Pamplona. La segona, un altre concertillu que ja us explicaré..
Abans d'anar a concert, vam tenir temps per fer uns quants pintxos a la zona de la Plaza del Castillo. Vaja, una bona manera de començar.
L'ambient al carrer era impressionant però ràpidament, vam agafar el cotxe ja que el concert era a la Sala Movie, al Polígon industrial d'Ansoain, un poble proper a Pamplona.
Vam arribar breus moments abans que els Manel sortissin a escena. La sala, no molt gran, estava plena amb unes 200 persones. Des de la primera nota, vaig tenir la sensació de que estava en un concert especial.
I és que la sala era molt acollidora, el so era molt bo i als Manel se'ls veia amb moltes ganes. De seguida es va veure que a Pamplona, també es canten les cançons de Manel.
Segur que hi havia catalans que viuen per la zona dins del públic, però també hi havia molts navarresos i em sembla que no només cantaven els catalans.
En fi, que el so Manel va triomfar...
...i molt.Aquí teniu el repertori, total unes dues hores.
Per cert, em va fer molta gràcia saludar el krack del Jordi que és el tècnic de so del grup durant aquesta gira.
En fi, que com us deia abans, el concert va ser molt especial, vaig disfrutar molt.
De tornada a Pamplona, vam donar una petita volta abans d'anar a dormir. A la botiga dels Kukuxumusu, hi ha un rellotge que marca una marxa enrere. Si penseu una mica, sabreu a què es refereix.
Vaig voler passar per la plaça de l'Ajuntament, quan vaig a Pamplona és visita obligada.
Una obligada última mirada a Estafeta just abans d'anar a fer nones. La llum era espectacular gràcies a una fina pluja que crec, encara anava al ritme dels últims acords de la cançó final dels Manel, el "Deixa-la Toni, deixa-la".
A can Youtube, he trobat una cançó del concert. Aniversari.