6/2/12

UN BON CAP DE SETMANA

La cosa ja va començar prou bé divendres al vespre quan el Vere va obsequiar a tots els Ghettos a un boníssims macarrons. Llàstima, no en tinc foto...
Dissabte a la tarda amb el Roger, vam fer una petita ruta btt tot resistint el fred. Vam acabar a la muntanya del Pi a l'hora que el sol va a dormir. No em canso mai d'aconsellar sobretot als igualadins que pujeu al Pi, val la pena. Dimecres us posaré les fotos de la ruta...
Ahir diumenge vam fer un dinar de vesinus. Vam començar amb una crema d'espàrrecs molt bona feta per la veïna de baix. Jo em vaig cuidar del segon, unes mandonguilles amb gambes, demà us poso la recepta. Les vesines de costat es van currar unes postres acollonants. Ostres, si em diuen que són de cal Targarona m'ho crec...
I no puc acomiadar aquesta entrada del capda sense parlar de l'inici del Sis Nacions, jo vaig veure el Escòcia-Anglaterra. Una Escòcia molt atrevida va pagar molt cars el seus errors tot permetent una per mi, injusta victòria anglesa. A can Yotube, he trobat una filmació casolana (però de les autèntiques) del Flower of Scotland, que en un partit com aquest, fa posar encara més la pell de gallina. Comencen les gaites, s'afegeix el públic que acaba cantant a capella. Increïble!!!
En fi, un bon cap de setmana...