24/4/12

DIADA 17é ANIVERSARI MOIXIGANGUERS

Diumenge, vaig ser a la Diada del 17é aniversari dels Moixiganguers d'Igualada. Aquesta vegada, us deixo bastantes fotos. Només arribar, vaig veure aquests Moixis fent exercicis d'escalfament, o potser és que després del resultat de dissabte a la nit, estaven davant del mur de les lamentacions???
Els Moixis, són gent que enfaixen amb molt d'estil...
La Diada es va fer just a sota el campanar de l'església de Santa Maria, un espai on els que ens agrada prendre imatges, vam agrair. Primer castell, el 5d7 igualadí.
La Colla de casa va compartir dia amb els Sagals d'Osona i els Castellers de Sant Cugat.
Els castells que es van veure són: Moixiganguers: 5d7 id4d8 i4d8 id3d7 3d7 4d7a v5, Sant Cugat: 2id4d8 2d7 5d7 4d7 p5 i Sagals: 3d7a 3d7xs 4d7 p5
Com ja sabeu, els morats són els igualadins. Els verds, són els de Sant Cugat i els...
...carbasses els d'Osona.
Vaig passar-m'ho molt bé fent fotos i més quan el sol es va deixar veure entre els castellers i el campanar.
Hi havia varis fotògrafs però jo sempre em fixo amb els mestres...
Tot just acabada la primera ronda, cal tuitejar-la ràpidament.
Tant els de Sant Cugat com els d'Igualada volien plantar el 4d8...
..però diumenge no era dia pel Carro Gros.
Però vaja, tot just acaba de començar la temporada.
Els Moixis no van poder portar a plaça les bones expectatives creades als assajos setmanals.
Potser aquest diumenge no va anar la cosa com es desitjava, però...
...crec que ells Moixis ens tenen reservades sorpreses per aquesta temporada. Segueixen treballant bé i això tard o d'hora es nota. Vaja, que em sembla que aquesta serà la millor temporada morada.
2d7 de Sant Cugat
A estones, semblava que les torres humanes competien amb les de pedra.
Uns peus poderosos, disposats a començar la feina.
Inici del segon intent de 4d8 igualadí.
L'intent va arribar fins aquest punt.
3d7 xs de Sagals
Els Moixiganguers es van refer amb el 3d7 a segona ronda.
5d7 de Sant Cugat
4d7 amb agulla morat per tancar Diada.
Potser el moment més difícil del castell, quan l'enxaneta (que normalment és l'acotxador del quatre), entra dins del pilar.
En fi, que moltes gràcies a les tres colles per obsequiar-nos amb una Diada on tot i no poder veure el Carro Gros, va ser una molt bona Diada.