17/5/12

BERGUEDÀ IV - TRANQUILA RUTA BTT DE DIUMENGE

Després de la dura ruta de dissabte, diumenge matí tocava fer una cosa més relaxada. Vaig fer ruta pels voltants d'un element emblemàtic del Berguedà però que avui no us diré quin és, ja que us en vull parlar demà. 
Comencem, des de la bici, veiem les coses així...
Dissabte vam veure aquesta bonica capella des d'un altre punt de vista.
Les cases de Castellar del Riu volien no ser vistes...
El Berguedà és comarca de grans i boniques valls.
És primavera i s'havia de notar...
Que bé s'està al Berguedà!!!
De sobte, va baixar la boira.
Vaig ciclar amb grans companys de ruta...
No em vaig poder estar de recuperar un trocet de la ruta de dissabte. Aquella capella tant bonica que no vam parar a fotografiar, mereixia alguna imatge...
Temps per prendre les imatges i fugir d'una sobtada pluja que em va venir a visitar. Bé, una molt bonica ruta bttera-fotogràfica pels voltants d'un símbol, del qual us parlaré demà.