5/6/12

EL REC JA ENS ESPERA

Diumenge tarda-vespre, vaig estar voltant per l'antic barri del Rec d'Igualada. Aquest dies 7, 8 i 9 de Juny (de dijous a dissabte), el barri industrial del Rec tornarà a tranformar-se. Les seves adoberies i antigues fàbriques seran botigues de moda en el que s'anomena REC.05 Jo, per començar a fer bullir l'olla, vaig anar a trobar la calma del cap de setmana abans .El barri del Rec, tot tranquil, semblava que es comences a preparar pel que serà un cap de setmana molt intens. El Rec ja ens espera...
Us deixo 13 fotos i l'enllaç a la web del REC.05, i com no, us recomano una visita a Igualada durant aquests dies:
http://www.recstores.com/
Vaig descobrir aquest curiós espai on la gent del Museu del Traginer vol muntar una exposició amb carruatges i objectes del món del cavall durant els dies de REC.05. Hi vendran begudes per ajudar a la conservació del Museu. Els haurem d'anar a veure...
Ja falta poc per obrir les portes...
...em sembla que aquest cap de setmana al Rec, se n'està coent una de grossa...