16/7/12

ANOIA FOLK 2012

Aquest, ha estat un cap de setmana molt intens. Vam començar divendres a Pedrafita amb el gran Quimi i no hem parat fins diumenge vespre amb (tot inclòs) fideuà negra impressionant, excursió en bici i alguna copeta de cava a la fresca... Com m'agrada el Juliol, no s'hauria d'acabar mai!!!
Vinga, parlem de dissabte vespre. Cada any, i aquest ja n'ha fet 16, una nit de dissabte de Juliol al preciós castell de la Pobla de Claramunt es celebra l'Anoia Folk. Aquest any hi han actuat en Jordi Tonnieti, La Carrau i el Cris Juanico.
Jo, us vull destacar el Cris, no l'havia vist mai en directe i vaig quedar al·lucinat. Quina veu, quin domini de registres i què carai, quin concertasu!!! M'ho vaig passar de conya!!!
Com que ja m'havia buidat el dia abans a Pedrafita tirant fotos, no vaig pujar la càmera, així que he "robat" una foto del twitter del mateix Cris (espero que no s'enfadi). A més, coincideix més o menys amb el moment que jo vaig pujar a peu cap al castell. Mireu quin dia més bonic.
També he agafat dues fotos molt guapes del Jep.
Cal dir que el concert del Cris Juanico encara té més merit si tenim en compte que hi havia un vent molt pesat que no va para de tocar el que no sona en tota la nit.
Tot just acabat el concert, el Cris va haver de marxar a BCN ja que actuava a Montjuïc a les 2 de la matinada. He buscat per can Youtube si hi havia alguna cosa de l'Anoia Folk i no he sabut veure res, ara bé, sí que hi ha la brutal "Si vens" que primer vam gaudir a la Pobla i que després el Cris va interpretar a Montjuïc. Tanco entrada doncs, amb aquesta boníssima cançó. Moltes gràcies al Cris per obsequiar-nos amb el concert i moltes gràcies a la gent de la Pobla per persistir cada any amb l'Anoia Folk!!!