10/7/12

ASSAIG DELS MOIXIS A LA RAMBLA, DIVENDRES NIT

Els Moixiganguers d'Igualada van aportar el seu granet d'arena a l'European Balloon Festival amb un assaig obert al públic divendres a la nit al mig de la Rambla d'Igualada. Jo no m'ho vaig pas perdre...
L'assaig va durar unes dues hores i pels qui ens agrada el tema fotogràfic va donar per molt.
Fila dels cascs de la canalla (la idea de la foto és del Toni, gràcies!!!)
Aquesta sèria prova de 4de8, la vaig fotografiar des de dins d'un conegut local igualadí.
Més cascs...
La novetat del vespre (com a mínim per a mi) va ser veure aquesta folre de torre.
Després de tant seguir els Moixis, el Xavi bé es mereix una foto!!!
El folre amb gent ja damunt. A veure si començarem la casa per la teulada! Jo ja els vaig proposar que es deixin estar de torre de 7 i vagin directament a per la de 8...
N'hi ha que s'ho miraven de forma molt relaxada...
Com ja vaig percebre a l'assaig que vaig anar a veure de fa dues setmanes, el ritme és intens. Hi ha ganes i bon ambient, i això és molt important.
En fi, que com us deia dissabte, actes com aquest em fan dir que M'AGRADA IGUALADA!!!