1/8/12

EDINBURGH I

Aquests dies, aprofitant que l'amic Ramon encara es mou per la ciutat i vaig poder dormir a casa seva, vaig tornar a fer una estadeta a Edinburg.Una vegada més, un plaer...
Vinga, som-hi!!! fotos del primer dia d'estada. Abans de sortir al carrer, ja vaig fer la primera a la mateixa escala de cal Ramon.
És imprescindible començar bé el dia...
...i cap a la primera visita del viatget. Abans d'iniciar-la, vaig veure aquest gos menjador de gelats de cucurutxus.
El Ramon em va recomanar Cramond, un petit barri a les afores de la ciutat amb un autèntic efecte mirall...
Amb la marea baixa, es pot passar per una passarel·la que et porta a un illot.
Cal dir que no baix arribar a l'illot ja que vaig veure que la marea ja estava bastant amunt. De fet, algun turista més valent, potser ara és un Robinson Crusoe...
A Cramond hi desemboca un petit riu i clar, hi ha un bonic caminet paral·lel al seu recorregut que vaig seguir una estona.
El caminet, donava una mitja horeta d'agradable passeig.
El riu, tenia prouta mala llet...
Vaig tornar al centre de la ciutat a dinar una mica i a fer un obligat latte a un vell pub.
No vaig poder esperar més i em vaig dirigir cap a la Royal Mile i els seus carrerons.
Un extrany Rei d'Escòcia em controlava...
Les gavines s'estant apoderant de la ciutat.
Ens vam trobar amb l'Oriol que estava  fent un curs per Edinburgh. El primer que vam fer va ser una visita al parlament escocès, obra de l'Enric Miralles arquitecte català que està enterrat al Cementiri Nou d'Igualada, obra seva. (Prometo fotos un dia d'aquests).
I va aparèixer la llum de vespre...
Em va agradar la publicitat d'algun restaurant...
Com podeu veure, un dia complert...