7/8/12

EDINBURGH V

Últimes fotos del viatget per Escòcia... Bé, de fet no va ser un últim dia, ja que vaig abandonar la ciutat al migdia. Vinga, comencem per una foto d'un típic cementiri escocès.
Mentre jo encarava el final del viatget, per Twitter i Facebook veia com l'Empordà cremava. No podia evitar deixar de pensar en tot plegat i alguna llagrimeta va saltar.
La pluja va aparèixer i va ser l'únic moment en que realment va tocar una mica la pera, però vaja, amb un paraigües es podia anar fent...
Temps per pujar a Carltorn Hill i...
...contemplar la ciutat des d'un altre punt de vista.
Volia anar a fer un últim vol per la Royal Mile, però em vaig haver de conformar veient-la de lluny.
M'agraden els colors de pluja sobretot a les terres on el verd mana.
El camí on David Hume reflexionava, jo també ho vaig intentar...
I aquí s'acaba el recorregut per Edinburgh. No puc finiquitar però l'entrada sense agrair la seva bona companyia al Ramon, la Patri i l'Oriol.
Edinburgh, com sempre, un autèntic plaer!!!