4/10/12

BILBAO, EUSKADI IV

Com us deia ahir, un divendres de Juliol vam voltar una estoneta per Bilbao. Una visita al Guggenheim era quasi obligada. El "Puppy" del Jeff Koons estava molt elegant...
Dins el museu no pots fer fotos a les obres però si que en pots fer a l'espectacular edifici del Frank Gehry.
També et deixen fer fotos a "La Matèria del Temps" del Richard Serra, que és una exposició permanent al museu, quina feinada si l'haguessin de treure...
"Tulipans", també és del Jeff Koons.
Més edifici, ostres ja l'he visitat varies vegades, però és que és espectacular...
La gran exposició temporal d'aquest estiu ha estat la de David Hockney molt colorista i fàcil de veure. Té pebrots, però a mi el que em va agradar més van ser els seus dibuixos a carbó. Quan no mirava ningú, vaig prendre aquesta imatge...
Al Guggenheim fins i tot els serveis són art...
Tant veure cultura acaba cansant a alguns...
Jo m'ho passava bé tirant fotos per tot arreu. Aquesta és des de l'interior de l'ascensor.
"Mamà", de Louise Bourgeois.
i "El gran arbre i l'ull" de Anish Kapoor.
Dinar ràpid i cafèambllet per...
...tornar ràpidament cap a Ondarroa. Però no puc tancar l'entrada sense comentar-vos que em va encantar entrar en una petita galeria del Guggenheim i trobar-me amb un quadre del Barceló i veure aquest altre quadre de l'Anselm Kiefer "Terra de dos rius". Les obres d'aquest autor són brutals i immenses  (tanco entrada amb aquest quadre, l'imatge l'he treta de la web del museu).

2 comentaris:

joel grau llucià, el de Manresa ha dit...

El millor del museu va ser que, en una de les sales, entra una dona d'uns 50 anys i exclama: "Y ejto qué ehjz?"
... que,per altra banda, era el què ens preguntàvem el 90% dels assistents.
(La contracrònica de la visita)

Ah, tot i així, vaig disfrutar molt; perdoneu però bé us ho havia de dir

Unknown ha dit...

nen!!!!!!
boníssima la contra-crònica!!!
a veure si en fas més!!!!!!