18/3/13

UN MENÚ DIFERENT...

Us confesso que pensava que no arribaria mai el dia. 
Suposo que al llarg de la vida sempre hi ha un moment de debilitat i mira, va ser ahir.
Doncs això, que després de massa temps, et re-enganxes a una colla castellera on es viu un ambient molt xulo i després d'un bon diumenge migdia d'actuació a Guissona, no aniràs pas a dinar a casa... 
Amb allò del arribem tard, no hi ha massa llocs amb cuina oberta a aquesta hora, la canalla (la dels altres, clar!) poden jugar tranquil·lament i on s'ho passaran més bé que al Mac Donalds???
En fi, que sí, que admeto que vaig pecar i em vaig cruspir un "Mac-menú" i com qualsevol altre tec de cap de setmana dels que fem, aquí en teniu imatge.
Res, que m'ho vaig passar molt bé amb aquest "tercer temps casteller" amb la gent de la colla i que clar, demà deixaré les fotos d'una bona actuació...