16/4/13

BAIX EMPORDÀ II

Dissabte i diumenge Sants vam voltar pel Baix Empordà. La setmana passada ja us vaig deixar les fotos de dissabte, avui toquen les de diumenge. Vam iniciar dia a Pals des d'on hi ha una vista privilegiada a les Medes.
Pals és un poble molt turístic ple de turistes on sembla que t'hagis de passar el dia fent fotos però a l'hora de la veritat no em vaig motivar. Això sí, em va agradar el verd viu d'aquestes primeres fulles...
...i aquest senyor i la seva bicicleta.
Temps per anar a dinar. Em tocava treballar una mica de paella i clar, amb arròs de Pals! Mireu quins camps més bonics just a costat de la carretera.
Després d'una bona migdiadeta tocava deixar Ullastret i...
...voltar per pobles no tant coneguts com Peratallada o Pals. Canapost té moments captivadors i...
...moments molt elegants.
Quatre imatges de Vulpellac per tancar. 
El poble té el típic campanar tallat empurdanès.                 

Petita finestra per vigilar en una antiga torre.
Un drac molt xulo, de fet, xulo com tot el Baix Empordà. Dos dies molt interessants. Moltes gràcies colla per convidar-me.