12/6/13

BONÍSSIMA VISITA A L'OSPI

Ahir us deia que dissabte no vaig estar molta estona pel Rec ja que calia agafar el cotxe i anar cap a Manresa a buscar el Joel. Així que després d'un ràpid i agradable cafè a plaça, tito cap a Manresa i ràpid a Sallent. 
Vam encarar un primer format per vuit de les mini-tapes que l'Òscar maquina. Totes són molt bones però jo en destaco aquestes tres: pop tebi a la gallega, suflé de foie amb poma i el genial conill escabetxat amb sofregit de ceba i tomàquet.  
De segon vam escollir un clàssic de la casa que encara no havíem tastat, el finíssim tronc de lluç farcit d'espinacs.
Els que volteu de tant en tant per aquí ja sabeu que un dels meus restaurants preferits sinó el que més és l'Ospi. M'encanta la cuina de l'Òscar Piedra sempre respectant el producte 100% i amb una elegantíssima presentació.
Crec que des de la temporada 2009-10, l'Òscar va fer un petit canvi a les seves postres actualitzant receptes de tota la vida com tocinet, llet fregida o quallada. De totes, la meva preferida és el borratxo amb crema pastissera cremada i gelat de cafè, en les últimes visites sempre m'he vist obligat a demanar-la. Boníssim!!!
Ja ho veieu, un tec de categoria. Si voleu passar per l'Ospi de Sallent podeu contactar a: 
Tel 93 820 64 98  
c/ Estació 4, 08650 Sallent
http://www.restaurantospi.com/cuina.php/inici