9/7/13

EL PETIT DE CAL ERIL AL LEMON DAY

Aquest dissabte vaig anar cap a Capellades (Anoia) al festival del Lemon Day. Començo pel final, el Lemon, s'iniciava a les 7 de la tarda i arribava fins altes hores de la nit. 
9 grups en total i jo que tenia moltes ganes de veure El Petit de cal Eril. Abans de seguir endavant, dir-vos que El Petit, em va encantar. Com que actuaven els segons, vaig arribar molt d'hora i vaig marxar cap a les dues de la nit. Dels altres grups que vaig sentir, també destaco els Shield your Eyes.
Vinga, 8 imatges de tot plegat...
Arribar tant aviat em va permetre passejar per la famosa i bonica Bassa de Capellades. Els dibuixos de l'aigua eren molt curiosos igual que els...
...dibuixos de l'ombra dels plataners de la Bassa damunt la paret del Museu Molí Paperer.
L'escenari del Lemon és el parc de la font Cuitora. Els plataners el fan molt original.
Primer grup, els Juli Bustamante amb Fred i Son. La gent semblava com reservar-se pel que havia de venir...
I vinga, els Erils a l'escenari. Jo, vaig anar a captar...
...algun punt de vista diferent.
 
Ostres, ja sé que aquest és un blog molt modest i que el que dic no ho veu massa gent, però des d'aquí no vull acabar aquest post sense abans felicitar a la gent del Lemon, una història molt xula amb un ambient molt ben parit. Anoteu-vos la web, a veure si l'any vinent us animeu...
I com que em va agradar molt el Petit de Cal Eril, us deixo...
...una de les cançons que més em van agradar, "Amb tot".
"ningú ens treurà mai les ganes de riure
amb totes les coses
que et fan sentir lliure
amb tan sols aquestes 
val la pena viure"