30/10/13

DIADA DELS MOIXIGANGUERS 2013

Els Moixiganguers d'Igualada esperàvem molt de la nostra Diada aquest passat diumenge a la Plaça Pius XII i més, després del gran assaig de divendres. Vinga, 15 imatges que com sempre, espero que us agradin...
A primera ronda es va poder descarregar aquest...
...4d8, un castell de postal que a la llarga seria l'únic castell del dia...
Compartíem plaça amb Castellers de Terrassa, una Colla que té un color de camisa que m'agrada molt.
Com us he dit abans, un genial assaig de divendres va donar ales a la Colla per fer el seu primer intent de 3d8 de la història.
El Toni sabia que podia ser un moment dels bons...
Amb dosos a punt de col·locar i acotxador a l'alçada de quints, la canalla va cedir i l'intent es va haver de desmuntar. L'intent havia estat molt seriós i va deixar cares de decepció però també va deixar la percepció que si els Moixis s'ho proposen, el 3d8 és a prop...
Després de tot plegat la Colla es va descentrar i ja no va ser capaç de fer cap més castell. Jo també em vaig descentrar i les fotos no van sortir com les d'altres dies...
L'altre Colla convidada van ser els Castellers de Badalona.
Intent de 7d7 amb una llum peculiar i...
...pinya de torre fotografiada per...
...dues kracks.
La llum seguia intensa...
Última pinya del dia. Els Moixis volien fer una mica d'història i van marxar de plaça descarregant per primera vegada...
...tres pilars de 5 alhora.
El dia 10 tanquem temporada a Tous i ostres, m'ho he passat molt bé durant tot l'any tot i els varis Mc Donalds que els morats m'han obligat a fer...