8/10/13

UN TASTET DE SEVILLA

Com us vaig dir ahir, tinc uns amics que són l'hòstia en patinet. Fa temps que el Joel i el Joan m'havien promès una espècie de regal sorpresa pels meus 40 fets a l'abril i dissabte va ser el dia. El regal, un dinar a Sevilla!!! Ens ho vam passar de conya durant unes horetes vivint l'ambient de la capital andalusa. Genial, moooltes gràcies nens!!! 
Del dinar ja us en parlaré demà. Tot i les poques hores que vam passar a Sevilla, n'he tret 17 fotos. Apa, espero que us agradin. 
Tot just arribar, era obligatori...
Passejant pel nucli antic cridaven l'atenció entrades de cases com aquesta.
La famosa Giralda!!!
No sé si Sevilla té un color especial però la llum de dissabte crec que sí que ho era...
Més Giralda que és molt bonica.
No estàvem sols, molt turista per la ciutat...
Vaig veure aquesta entrada que portava a...
...aquesta curiosa plaça i...
...a aquest típic pati.
Dia de bodes per la ciutat. Les sevillanes, molt elegants.
Com m'agrada la barreja...
La Giralda, un altre punt de vista...
Aquest bar de tapes és collonut.
Detall de la seva carta.
Pel centre, molta botiga de souvenir.
Rajoles com aquestes decoren la ciutat.
Després de dinar vam entrar a un bar on aquesta penya celebrava una festa d'aniversari. Quin ambient!!!
En fi, un petit tastet de Sevilla que em va deixar amb moltes ganes de degustar la ciutat amb tranquil·litat quan sigui possible. Demà us parlo del dinar...