11/11/13

MOLTES GRÀCIES, MOIXIS!!!

Ahir a Tous, vam acabar la temporada castellera 2013 (demà us en deixaré imatges). Després de molt temps, és la "meva" primera sencera a Moixiganguers d'Igualada i el balanç és del tot positiu. M'ho he passat molt bé fent fotos a tort i a dret i a més he tingut la sort de poder gaudir del que ha estat el millor any de la Colla. Crec que no es pot demanar més... 
Us deixo amb el que per a mi ha estat la foto d'aquesta temporada, el primer dels vuit 4de8 descarregats aquest 2013 (aquest a la plaça Pius XII d'Igualada). 
També us deixo...
...un petit text que vaig fer per la festeta d'inauguració de la petita expo de fotos que tinc al Hot Blues fins a final de mes i que a l'hora de la veritat no vaig tenir prou pebrots de llegir... 
Crec que resumeix una mica les sensacions de tot un any viscut a la Colla.

"Molts ja ho sabeu doncs sóc una mica pesat, tinc un Blog a internet. I amb això de tenir un Blog... cullons, no us hi vulgueu trobar!!! És molt dur, penseu que s’ha d’anar penjant alguna entrada de tant en tant i clar, no sempre es té la inspiració necessària...
En fi, que s’han d’anar descobrint nous temes per anar omplint l’espai...

Ara fa una mica més de dos anys, vaig descobrir que em divertia prou tot deixant-me caure en alguna Diada castellera fent alguna foto i d'aquesta manera vaig anar seguint els Moixiganguers algun dia de tant en tant i clar, després penjava la crònica al Blog . A més, hi havia aquella mica de feed-back, vaja que quan hi havia entrada castellera, com que més d’un la penjava al facebook o la retuitejava, el Blog revia més visites i això vulguis o no, t’acaba motivant.

Recordo molt l’actuació de fa dos anys a la Plaça de Vilafranca, que és com anar a veure un partit del teu equip al Camp Nou, amb un èpic 4d8 inclòs. Jo, que ja fa massa temps havia desertat de la Colla, em va fer molta gràcia que gent com el Jordi i l’Antoniu em diguessin que m’havia de tornar a posar la camisa i a més, crec que ho deien de cor.

Sóc dels que penso que la camisa l’ha de portar qui té un mínim compromís i aquell encara no era el moment però un anyet després, i després de reafirmar-me que en tornava a tenir ganes, em vaig tornar a cordar la morada al Concurs de Tarragona i notícia, encara m’hi cabia!!!

De tot això ja n’ha passat una temporada completa i aquí em teniu, 100% integrat a la Colla però en un paper diferent... Si és per mi, no farem cap castell de 8 ni res de tot això i és que com em va batejar l’Ona, sóc el Noi de les Fotos i res, aquí us presento el que són les fotos del Noi de les Fotos...

Mireu, no sóc un artista. Intento fer-ho el millor possible però no sóc pas fotògraf ni res que s’hi assembli. Si teniu ganes de mirar aquesta exposició, us estaré molt agraït i com a prèvia us donaré dues idees.

Primera, la nostra, ja és una Colla de 8 del tot consolidada i espero que les fotos sàpiguen explicar que els castells que fem com el 4d8 i la torre de 7 són autèntics castellots.
Segona, a plaça no tot són castells. Ser moixiganguer és com pertànyer a una gran família. Viure la Colla i la seva gent és una experiència que us recomano fermament. Aquestes fotos intenten aconseguir captar aquest esperit i no són més que un modest i sincer agraïment a tots els Moixis per aquest any viscut.


Espero que us agradin..."