4/3/14

RUTA PER CARME I LA POBLA DE CLARAMUNT

Després de la densa entrada d'ahir, avui us en proposo una de més suau. Dissabte vam fer uns 30 km de ruta amb el Rafel i el Roger. Podeu veure la ruta al genial blog del Roger:
http://rogermarimonmuntanyes.blogspot.com.es/2014/03/igd-carme-collbas-pobla.html
Cosa molt estranya, em vaig deixar la màquina a casa així que deixo les fotos que va fer el Roger (gràcies!). Cal dir que en un moment de l'excursió no em vaig poder resistir i li vaig demanar que em deixés prendre alguna imatge i és que el dia, ple d'una intensa lluminositat, va donar moments màgics com aquesta vista a Montserrat des de la zona de Carme o...
...o com aquesta altra vista a la zona dels dipòsits de Vilanova del Camí o...
...la passejada per la zona del Castell de la Pobla. Una de les millors rutes d'aquest any.