29/4/14

ELS MOIXIGANGUERS A LA SANT MIQUEL

Aquest diumenge vam fer la Diada 19è Aniversari dels Moixiganguers d'Igualada. Us deixo 17 imatges que s'inicien com cal amb foto al restaurant el Racó dels Traginers en el ja per mi, tradicional esmorzar pre-actuació...
Estrenàvem plaça castellera a Igualada, la plaça Sant Miquel. L'entrada a plaça mereixia la solemnitat de les grans ocasions i aquest petit corraló va servir com a peculiar entrada a l'Estadi des dels vestidors, estem fatal...
Pilars d'entrada. Als més petits els hi costa més però al final també arriben...
Vam intentar el primer 4d8 de la temporada però la cosa no va anar bé. Per sort, no hi va haver grans mals...
Ens acompanyaven els Sagals d'Osona. Jo, per variar, vaig jugar una mica amb l'efecte mirall dels vidres de plaça.
També ens van acompanyar els Castellers de Sant Cugat.
Ens vam refer amb un gran 7de7, jo quasi no arribo a temps de fer foto a la primera aleta...
Torn pels Sagals vistos d'una manera diferent...
Per refer-nos del tot, vam apostar per la torre de 7. M'encanta la pinya de la torre, per mi és la més plàstica...
Amb tothom amunt, l'enxaneta esperava ordres tot observant...
I aquí la teniu, la torre de 7!!!
Els Moixis, contents...
El darrer castell va ser el 5de7 que jo vaig veure des de més amunt. La nostra canalla és de 10...
La pinya era molt divertida amb els colors morat, verd i carbassa...
 Pels pilars de sortida va anar bé barrejar una mica de castells amb el modernisme de Cal Ratés...
En fi, una bona actuació que bé es mereix una bona festa i...
...una bona remullada a la font més propera...