27/5/14

ABRIL 74

Els colors vius de la primavera radiant del Corredor del Montnegre ens varen rebre després d'una fina pluja. Jo em vaig fixar en els petits però grans detalls amb què ens obsequia la natura i als que a vegades no sabem donar valor. Després d'una bona estona, tot de petites flors de molts colors començaven a tenyir el dia d'emoció. D'això ja en fa massa temps (mig Abril) i demà us en mostraré diverses imatges. Aquesta foto però, bé mereixia un bon maridatge.
Igual com em va passar aquell dia amb tot el que vaig veure al Corredor del Montnegre, quan sento la seva veu una espècie de pessigolleig em comença a pujar per tot el cos. En breus moments, la pell de gallina es transforma en emoció i sovint van apareixent les llagrimetes. Simplement, Sílvia Pérez Cruz...
Així doncs, i de les moltes que us podria proposar, anem a maridar aquesta imatge amb...
...la versió de la Sílvia Pérez Cruz i Refree de la cançó "Abril 74" del Lluís Llach dins del disc presentat fa pocs dies anomenat "Granada". Crec que la cançó del disc és boníssima però quan la van tocar en directe a "El Món a Rac1", per mi ja va ser brutal. Si voleu, podeu anar directament al minut 1:20'. A més, dins d'aquest vídeo també podeu escoltar una altra gran cançó, la versió del "Hymne a l'amour". A veure si us agrada la proposta!!!