22/5/14

PARLANT DE PAELLES... A LA RÀDIO!!!

Els que us deixeu caure per aquí, ja sabreu que sóc una mica malalt de cuina i que m'agrada molt parlar del tema. Doncs bé, el meu amic Ricard Closa que també ho sap i que fa una secció setmanal al programa "la Carmanyola" de Ràdio Nova de Vilanova del Camí, em va convidar fa dos divendres a parlar de paelles. Com que tot i que m'agrada moooolt no en sóc pas un expert, vam intentar enfocar el tema cap a la part més festiva de les paelles de grup i de tot plegat en va sortir un llarg quart d'hora molt divertit. No vaig pensar a dir que la paella de carn i verdura que explico és recepta del gran Vere, un dels meus mestres.
Si en teniu ganes, us convido a escoltar-ho. Podeu anar directament al minut 30 que és quan s'inicia el tema. Ah!!! i si voleu...
...el passat divendres vam repetir, enfocant el tema cap a l'arròs negre. També us deixo el programa, podeu anar directament al minut 34. Res més, moltes gràcies Ricard i Esmeralda, que és la molt agradable presentadora del programa, per aquestes dues estones tan agradables.

3 comentaris:

Ricard Closa ha dit...

Moltes gràcies a tu per fer-ho tan fàcil. Ens va agradar molt i repetirem sempre que vulguis.

Ricard Closa ha dit...

Moltes gràcies a tu per fer-ho tan fàcil. Ens va agradar molt i repetirem sempre que vulguis.

Unknown ha dit...

Doncs potser haurem d'anar buscant algun altre tema, jo m'ho vaig passar mooolt bé!!!