10/2/15

UNA FOTO DEL DIA AMB UNA MICA DE NEU

Avui ha tornat a sortir una "Fotografia del dia" a l'AnoiaDiari. Aquesta setmana la temàtica era clara i és que no sempre hi ha neu a la comarca. Dimecres vaig anar a buscar-la a la zona del Rec/riu Anoia. De les diverses fotos que vaig fer, vaig quedar-me amb aquesta que creia era prou representativa amb les adoberies, i el paisatge ben blanquet i Montserrat al fons amb mode pessebre...
Quan pensava que ja la tenia, vaig treure aquesta divertida panoràmica amb el mòbil que em va fer dubtar, calia doncs triar amb quina de les dues em quedava...
Però va arribar Diumenge matí quan amb el Roger vam anar a cercar el blanc que encara resistia a la zona del Coll del Guix i la veritat, déu n'hi do. A la imatge, la Tossa al fons...
Ens ho vam passar molt bé ja, que vam anar-hi en bici. Gràcies per la foto, nanu!
Mireu que xula estava la bici...
Ja ho veieu, em vaig emocionar una mica i tot pensant que una foto de diumenge era més actual, vaig quedar-me finalment amb aquesta imatge de la darrera neu resistent a Can Milà (Coll del Guix), espero haver-la encertat...