18/8/10

=ADA 2010 (II)

A Igualada estem de Festa Major i com no, estem de Collonada!!!
Jo també em vull sumar a la Festa així que us proposo una espècie d'exposició de les fotos que he anat fent aquest 2010 per la Ciutat.

Això hauria de començar per Reis, però aquell dia jo estic molt enfeinat i no estic per gaires fotos, així que començarem pels Tres Tombs que per fi he pogut veure aquest any tranquil.lament des de la Rambla...

Sempre hi ha obres en un cantó o altre, aquest any entre d'altres, ha tocat a la Plaça de les Tortugues.El Parc de l'Enxub I.El Parc de l'Enxub II.De tant en tant ens cau alguna nevadeta i aquest any l'hem tinguda. A la foto s'intueix el campanar de Santa Maria.Pista de l'Ateneu Igualadí.Plaça de Cal Font.La Rambla I.La Rambla II.Carrer de Santa Maria.Si plou, a dins de Cal Roure s'està molt bé...Plaça de l'Ajuntament.Passeig Verdaguer I.Passeig Verdaguer II. A l'Abril, a Igualada és temps de Mostra.Ja faltaven pocs dies pel 25-A. 25-Abril, dia del Referèndum. Com ha de ser, el dia començava a IGD amb un globus al cel. Al vespre, lectura dels resultats a l'Ateneu Igualadí. El poble es va donar la veu, i el poble va parlar...Rec.01, detall d'una botiga. Sempre és un petit plaer passejar pel Rec.Molts igualadins, amics del Rec, no volem perdre el que queda d'aquest barri únic.Capvespre al riu Anoia.Quan arriba el bon temps, sempre és bona una copa de vi blanc a la Plaça de l'Ajuntament.
M'encanta la vista de l'escenari del Teatre Municipal de l'Ateneu cap al públic.Al juliol arriba puntual l' European Balloon Festival.Vista des del Pla del Magre, Jorba.I res, que ja estem de Festa. Molt bona Festa Major a tots i sobretot a totes!!! Espero que les fotos us hagin agradat i ens retrobem a partir de Dimarts.

2 comentaris:

Joan Boix ha dit...

Com sempre ets un crack. Segueixo el bloc i sempre sorpren's. Nin ens veiem per la FM

Unknown ha dit...

Moltes gràcies Joan!!!
Ens veiem per FM!!!