25/11/10

SANJOSEX al VERMELL de Manresa.

M'agrada Sanjosex, m'agrada molt.
M'agrada com sonen, com canta el Carles, m'agrada el què expliquen i m'agrada el bon rotllo que transmeten. Què us puc dir jo si en pocs mesos, el de diumenge al "Vermell" de Manresa, era el tercer concert dels Sanjosex que presenciava.
Tenint en compte tot plegat doncs, només us puc dir que el concert em va agradar molt, clar...
Tot just entrar al "Vermell", un Cafè-Bar-Restaurant molt bonic on s'hi menja molt bé, em vaig adonar que és una sala de concert que pot ser complicada pels musics. Cal tenir en compte que la sala es divideix en dos, a l'esquerra la part on hi ha l'escenari i a la dreta la part on hi ha la barra. Així dons, és molt fàcil que si els músics no convencen al personal, aquest de seguida pot abandonar la part esquera i emigrar a la dreta.
Us podeu preguntar perquè collons m'enrotllo tant. Us explico, vull demostrar que el concert va estar molt i molt bé ja que vaig observar que quasi tota la gent es mantenia a la part esquerra, la de l'escenari. A més, vaig veure com molta gent participava cantant les cançons dels Sanjosex, i és que les cançons dels nous músics catalans com ells, cada cop són més conegudes. Ho podeu comprovar en aquest vídeo que he penjat al Youtube de la cançó "Corriol" (la meva preferida) que vaig filmar amb la meva càmera de fotos des de la part lateral on sempre es posen el Joel i cia quan hi ha concerts al Vermell.
Força SANJOSEX!!!