22/2/11

3 dies per Escòcia, les propines...

Última penjada de fotos de 3 dies per Escòcia. Com veieu van ser uns dies molt intensos, m'ho vaig passar molt bé. Agraïr al Joel i al Ramon la companyia. Ramon, si no tornes ràpid cap aquí, repetirem, segur que repetirem.
Bé doncs, aquí venen unes quantes fotos que són una espècie de propines que ha donat el viatget. Comencem per aquest anunci que em va agradar molt, una melé molt nombrosa, i és que quan Escòcia juga, tots juguem...
Quan ets fora, sempre hi ha coses que et retornen a casa...
El "Scottish breakfast", un esmorzar que et deixa servit per tot el dia.
La típica foto del típic gaiter amb la típica turista que es tira la típica foto amb el típic gaiter...
Per molt que als carrers de Stirling et diguin que l'estiu dura tot l'any a Egipte, jo em quedo amb l'hivern escocès, i més ara... A segons quins pubs és millor no nedar, no t'ataqui un cocodril...
Vam haver de fer dos xupits de wisky, estàvem a Escòcia...
Encara no sé d'on carai van sortir, jo crec que venien directament de l'Edat Mijana, cridaven molt...
Just abans d'agafar l'avió, el Ramon tenia reservada una última sorpresa. Estan arreglant la façana del seu piset i ens vam emparrar fins a la teulada, vaig fer alguna foto...
Aquí podeu veure una vista de Carlton Hill.
Totes les xemeneies d'Edinburgh són iguals. Des de la mateixa alçada, tot plegat resulta molt curiós...
En fi, repeteixo, que m'ho vaig passar molt i molt bé. Ah, i l'any que ve, s'ha de tornar a fer un 6 Nacions!