17/5/11

Palmes i palmons als balcons

L'altre dia, voltant per Igualada, em va sobtar veure aquest palmó penjat en aquest balcó.
Vaig recordar que abans es penjaven palmes i palmons als balcons.
Vaig buscar una mica més pel centre de la ciutat i vaig trobar-ne algun més.
També vaig trobar un balcó amb una palma penjada i varis balcons amb branques de llorer. Com que em va fer gràcia tot plegat, us he deixat les fotos.
La veritat és que no sé ben bé perquè es penjaven palmes i palmons als balcons després de Rams. L'únic que sé segur és que el senyor Marcel.lí del Versió RAC1, estaria orgullós d'un lloc com Igualada on encara es conserven certes tradicions.
Pels que tingueu curiositat, us deixo aquest enllaç on s'explica que palmes i palmons romanien als balcons fins carnestoltes:
http://nuriaupi.bloc.cat/post/10479/151791
Si del tema en sabeu alguna altre versió, ja ho direu...