14/6/11

Un dinar impressionant a l'OSPI, com sempre...

Aquest llarg cap de setmana ha estat prou intens. Aquests dies us aniré posant alguna foto de tot plegat. Comencem pel dinar que vam fer ahir al Restaurant OSPI de Sallent amb el Joan i el Joel.
Aquí teniu els primers plats que em vaig cruspir. "Sashimi de salmó fresc amb sèsam blanc i negre" i un impressionant "Foie d'ànec caramelitzat amb puré de taronja". També treuen el cap els "Daus de bacallà fumat amb sopeta de tomàquet i olivada" del Joan.
De segon, vaig optar per dues mitges racions, la primera era unes "Kokotxes de lluç a la donostiarra"...
...i la segona aquests increïbles "Xipirons de costa amb núvol de parmesà".
Una taula de formatgets ens van fer arribar als postres...
...que va ser aquest clàsic, "Xocolata, pa i oli" amb el punt de vista personal de l'Òscar.
Vam banyar-ho tot plegat amb el negre del Pla del Bages "Matacans", un vi de 2009 de les bodegues Solergibert. Molt bo.
També vam tastar l'aigua amb gas italiana "Solé".
Finalment va saltar el Gin-tònic "Fifty Pounds".
En fi, els habituals del bloc ja sabeu que l'Ospi és el meu restaurant preferit.
Jo us en recomano una visita, l'Òscar s'ho curra molt i ofereix una cuina moderna que tracta molt bé el producte (sempre de qualitat) i presenta els plats amb una elegància extrema.
Us deixo la web:
El telèfon és: 93-820-64-98
La direcció és: c./ Estació 4, 08650 Sallent.