3/8/11

GIRONA

Després de varis dies voltant per terres gironines, vaig tancar vacancetes a la mateixa Girona.
5 dies molt ben parits. Des d'aquí, moltes gràcies a la Bruna, la Txell i el Roger, i de passada a l'Oriol i a la Iolanda i cia per aguantar-me.

Doncs vinga, vaig arribar a Girona i de pet cap a la Catedral.
Acaben de penjar un vitrall abstracte dissenyat per Sean Scully i això s'havia de veure.
De seguida vaig donar un tomb per darrera la Catedral on...
...vaig descobrir un campanar romànic enganxat a la Catedral.
Vaig enfilar cap a la muralla...
...on les vistes són uns passada.
Vaig baixar cap al riu on els colors de les cases a l'aigua fan un joc molt divertit.
Em sembla que les cases comencen a necessitar una capa de maquillatge, a més en alguna zona els coloms s'han fet els "putus amus".
Bé, no es pot passar per Girona sense trepitjar el fabulós Call Jueu.
Tocava dinar, i el "Bistrot" de la Pujada St. Domènech era l'escenari idoni.
L'últim "antoju" abans de tornar cap a IGD va ser aquest cafè amb llet a les escales de la Catedral.
Algun pare ho hauria de tenir més ben pensat abans d'anar pel segon...
Aquesta entrada de casa al barri Jueu, em va fascinar.
Abans d'agafar el cotxe vaig seguir jugant amb els colors de l'aigua.
L'última vista, la de la Catedral i la Parròquia de Sant Feliu.
En fi, 5 dies fantàstics. I com diria el mestre Bachs, a Girona vam tancar la paradeta...

1 comentari:

Unknown ha dit...

http://www.facebook.com/lebistrotgoirona