16/9/11

PORTO V

Bé, ens situem a Dijous. Quasi amb la feina enllestida vaig dedicar-me a perdre'm per la ciutat. Vaig descobrir el mercat de Bolhao.El de Bolhao, és un mercat molt gran i molt bonic però està molt degradat.Els coloms sembla que se n'han fet amos...
Us en destaco unes faves d'un color rosat que no havia vist mai, i uns bitxos molt vermells.Tenia la intenció de fer un cafè a la "Perola do Bolhao" però el que em pensava que havia de ser un bar antic, era una bonica botigueta.Sort que proper al mercat hi ha el "Cafè Majestic" que va ser un bon substitut...La "Rua de 31 de Janeiro" és per mi un dels punts més bonics de la ciutat. A una punta hi veus la "Torre de los Clérigos" i a l'altre la "Igreja de Sto Ildefonso".Una autèntica casa de barrets portuguesa...Em va agradar la llum de l'estació de trens.També algun detall d'alguna porta.
Ja ho sabeu, si voleu vestir bé i barat, cap a Porto...Abans de tornar cap a casa, una vista de la ciutat.
En fi, una visita que crec val prou la pena. Crec que si s'aprofita bé el temps, la tens vista en dos dies. Vaja, una bona excusa per fer un cap de setmana de desconnexió fora de temporada aprofitant els preus de Ryanair. Ja us he dit que dijous em vaig perdre per la ciutat amb l'única intenció de descobrir quelcom...
Tot passejant, vaig veure dibuixos molt guapus d'un mateix autor/a que estaven clavats en diferents façanes del centre i els vaig fotografiar. Per finalitzar la crònica d'aquest petit viatget que espero us hagi agradat, us els deixo com a mini-exposició.