4/1/12

DUES HISTORIETES D'IGUALADA

Avui, l'entrada és molt localista. Suposo que als no igualadins no us interessarà, però és que un és d'on és...
Vinga, el dia 28/11/12 vaig fer una entradeta on em queixava del trànsit de vehicles al centre de la ciutat que suposadament ha de ser peatonal. Us deixo l'enllaç:
http://paucorcelles.blogspot.com/2011/11/el-centre-digualada-zona-per-vianants.html
Vaig moure una mica el tema parlant amb algun regidor, gent relacionada amb la Casa Gran i fins i tot vaig parlar amb l'alcalde (de fet, va ser ell qui  em va cridar), que em va dir que s'estaven revisant el tema i que en breu en parlarien. Fa pocs dies van treure el tema a la compareixença setmanal amb els mitjans informatius. Veig que han fet una entrada a la web municipal. Us deixo l'enllaç que vaig descobrir gràcies al "xek_in":
http://www.igualada.cat/cat/Igualada-al-Dia/Noticies/Control-de-l-aparcament-abusiu-a-la-Pl.-de-l-Ajuntament
També se n'ha fet ressó l'Anoia Diari:
http://www.anoiadiari.cat/noticia/el-govern-vol-disminuir-el-nombre-de-vehicles-a-la-placa-de-l-ajuntament
En fi, no sé si tot plegat haurà servit d'alguna cosa. De fet en els enllaços que jo us adjunto, ningú parla d'aquest petit blog. Tant fa, si tot es soluciona, jo estaré molt content. Ara bé, em permeto el luxe de donar un petit consell (tot i que jo no en tinc ni idea d'aquests temes). En aquest País i en aquests temes, és millor no estudiar gaires coses i aplicar una mica de mà dura, sinó no s'acostuma a solucionar quasi res...

Un altra història. Ahir, vaig veure la gent dels Amics del Rec repartint unes boniques postals del barri per diversos locals igualadins. Són postals adreçades al Marc Castells, alcalde d'Igualada, i volen que la gent hi expressem els nostres pensaments i propostes sobre barri i el desig que tenim perquè el Rec es conservi, més després de l'enderroc fa pocs dies de la preciosa adoberia de cal Badia. És una altra història que no sé si servirà d'alguna cosa o no, però val la pena intentar-ho. A més, els Amics del Rec encomanen coratge i com a mínim jo, me n'intentaré impregnar i com no, us animo a tots a que també us n'impregneu...
Us deixo l'enllaç al Blog dels Amics:
http://www.amicsdelrec.org/fes-la-teva-%E2%80%9Ccarta-al-rec%E2%80%9D/