14/2/12

EDINBURGH 2012 (II)

Dissabte ens vam despertar prou de matí, calia aprofitar el temps. Mentre l'Amaya i el Ramon acabaven de posar-se a punt, jo ja vaig prendre la primera imatge. Mireu quin carrer més guapu es veu des de cal Ramon, m'encanten aquests carrers tant uniformes d'Edinburgh!!!
Moltíssimes cases tenen aquest pis per sota el nivell del carrer. És una imatge curiosa de la ciutat,
El Ramon ens va preparar un esmorzar en aquest elegant parc, com que veníem d'Igualada on aquests dies no feia gaire fred...
...i ens va muntar una passejada pel camí de l'Aigua del barri de Leith, un lloc molt bonic perquè parelles com aquesta, gaudeixin del seu amor.
El camí, no deixa de ser una via verda on abans circulaven els trens, com moltes del nostre País,...
...i corre paral·lel a un riu.
El matí era fred, però sempre hi ha qui no té cap problema per seure tranquil a contemplar el paisatge...
De cop i volta, vam trobar aquest cementiri. Els cementiris d'Edinburgh són preciosos.
El migdia s'acostava i ja era hora de començar a estar a punt pel gran "eventu" al que havíem d'assistir a la tarda. Vam encarar Easter Road, el carrer del Ramon on hi havia el lloc on havíem d'anar.
Ui, quasi m'ho deixava... Mireu quins pastissets més bonics de Sant Valentí. Un motiu més per ser de Sant Jordi!!!
I vinga, per dinar, aquests nachos que no em vaig poder acabar, em van donar forces per l'eventu de la tarda. El curiós eventu però, ja us l'explicaré demà. Impressionant...