17/2/12

EDINBURGH 2012 (V)

Ahir vaig deixar el tema en un pub tot fent el cafè que em va servir per agafar forces .Quedava poca estona per aprofitar i em vaig dirigir cap a la "Royal Mile", l'autèntica arteria del centre de la ciutat. Tot i no ser un diumenge de ruta bttera, un sempre té ulls per les bicis.
M'ho estava passant prou bé, però si hi ha més diversió en un altre indret (sigui quin sigui), doncs cap allà...
No es pot marxar sense fotografiar les típiques cabines de telèfons.
De la "Royal Mile" surten varis petits carrerons i correlons molt bonics.
Com a qualsevol nucli antic de gran ciutat en diumenge, a  Edinburgh hi ha firaires intentant fer diumenge.
Més correlons...
A l'exterior del Museu dels escriptors, em va agradar aquesta rajola, i és que sóc dels que canto per plaer i per alegria...
El sol va voler treure un moment el cap.
Interior de la Catedral.
Autoretrat.
A la una del migdia del diumenge, vam acomiadar a Edinburgh i de retruc al Ramon, esperant veure'l aviat quan visiti Catalunya. Com sempre, moltes gràcies per acollir-nos i moltes gràcies a l'Amaya per la companyia.
En fi, un cap de setmana molt curt però molt intens, de desconnexió total, d'aquells que valen la pena. Si us heu mirat les fotos, espero que us hagin agradat i si he plasmat una mica de l'ambient d'Edinburgh, ja em dono per satisfet. Ah! i em deixo unes imatges de propina per la setmana vinent...