16/2/12

EDINBURGH 2012 (IV)

Diumenge havíem de tornar a casa molt d'hora, així que calia no estar gaire estona al llit i aprofitar el poc temps al 100%. Tot just sortir de cal Ramon, em vaig trobar aquest anunci de la selecció escocesa de rugby pel Sis Nacions que s'està jugant aquests dies. Boníssim!!! Doncs vinga, anem darrera Escòcia, tots  a empènyer la melé...
Em vaig dirigir cap al centre de la ciutat.
Aquí en teniu el skyline.
Sabeu què vol dir "Cowgate"? doncs vol dir "Porta de la vaca". Mai més ben dit...
Com ja us vaig dir en una anterior visita, el centre de la ciutat és prou curiós amb dos nivells de carrers. Com si tingués dos pisos (uns carrers per sobre i uns altres per sota).
Vaig tornar a passar per l'estàtua del gos "Bobby", la més famosa de la ciutat.
El "Bobby" era el gos del guardià del cementiri de Greyfriars. Jo vaig quedar enamorat d'aquest cementiri en la primera visita que vam fer a Edinburgh...
...i clar, en les altres dues visites, ha estat obligatori passar-hi una estona.
Aquí en teniu unes imatges.
Sembla mentida, però en aquest cementiri s'hi "respira" molta tranquil·litat...
Després de tanta visita, un cafè "Late" en un històric pub, va servir per una bona estona de relax. Va ser el més semblant que vaig trobar als meus cafèsambllet de diumenge al Vinnart. Mireu que ben instal·lat estava aquest client del pub.
Després, em vaig dirigir cap a la "Royal Mile" a gaudir de l'última estoneta a la ciutat, però aquestes fotos ja us  les mostraré demà...