24/10/12

FINE ART

Entre el 5 i el 14 d'Octubre a Igualada es va celebrar el Fineart, un esdeveniment basat amb la fotografia que mostrava unes 20 exposicions repartides per la ciutat.
Jo m'hi vaig posar l'últim cap de setmana. Divendres vam voltar varies expos i de totes ens vam quedar sens cap mena de dubte amb la del Kim Manresa. De la mateixa web del Fineart, n'he tret una de les fotos.
Després de veure tanta foto, calia jugar una mica. La "krack" de la Marta va fer aquestes fotos tant guapes.
Jo em vaig fixar més amb aquest detallet del carrer Nou.
Diumenge, vam aprofitar l'última tarda de Fineart amb el Toni tot veient molta foto. Em van agradar molt les expos dels clàssics Xavier Miserachs i Francesc Català Roca, la del Toni Catany, però de tot, em vaig tornar a quedar amb el Kim Manresa, i de totes les fotos, aquestes dues (a més estaven juntes). Impressionants!!!
Una de les curiositats del Fineart, va ser recuperar espais un pèl desaprofitats o perduts de la ciutat com aquesta nau del Passeig on hi havia molt bones fotos d'estudiants de disseny i fotografia. Després de mirar les fotos...
...no vam poder evitar retratar un espai tant autèntic.
Vam pensar que semblava un edifici rotllo soviètic.
Ja tornant a casa, una pluja passatgera va tancar el nostre diumenge tot deixant una elegant imatge a la plaça.