26/12/12

EL MEU 2012.

Triar una foto per mes, aquest és el tercer any que repeteixo aquest joc. És molt xulo mirar les coses que has anat fent durant 12 mesos i escollir una imatge pot ser fàcil o molt difícil. I no sempre és tenen moltes fotos de cada mes...
Veureu que després de la descripció de l'imatge de cada mes, us deixo l'enllaç a l'entrada original del dia en que vaig fer la foto per si algú s'anima a veure més.
En fi, que aquí ho teniu tot plegat i, avui més que mai, espero que us agradi molt!
Gener. La millor manera d'iniciar el recorregut, potser és amb una foto de capvespre al barri del Rec d'Igualada.. Entrada original.
Febrer. Agradable passejada de tarda en bici per l'Alta Anoia. A la que et descuides se't fa fosc. Entrada original.
Març. Els ametllers van florir molt ràpid. Mentre es feien els calçots, jo jugava a fer fotos. El campanar de l'antiga església de Castellolí, vol treure el cap per darrera. Entrada original.
Abril. La nostra excursió de cada any cap a Manresa i St Joan de Vilatorrada en bici. Montserrat, com sempre, està esplendorosa. Entrada original.
Maig. Estàs dinant tot tranquil a Rubió amb la colla. De cop es posa a ploure una estona i para en sec. Llavors, és obligatori anar a veure la intensitat de la primavera. Entrada original.
Juny. És una trista tarda de dissabte. El País Valencià crema i el fum arriba fins a l'Anoia donant imatges precioses que mai hauria volgut veure. Entrada original.
Juliol. Un arròs negre amb bons amics és una excusa perfecte per moure el cul de la cadira un diumenge i anar a St Pere de Comalats (Copons) amb la sort d'observar imatges com aquesta. Entrada original.  
Agost. En ple mes dels viatges, una lleugera i suau caminada per la Roca Foradada et fa tocar de peus a terra. Som uns privilegiats! Entrada original.
Setembre. Les Gàrgoles de Santa Maria d'Igualada, precioses!
Octubre. Després de veure totes les fotografies del Fine Art, no em puc estar de fer-ne una jo. Diumenge nit, a plaça és tard i plou. Entrada original.
Novembre. Com qui busca bolets, jo busco una vinya vermella. Quan la trobo, penso en observar-la. Com diria aquell, no cal dir res més... Entrada original.
Desembre. Visita al Món St Benet de Bages. L'últim sol de dia, dona imatges com aquesta. Entrada original. 
I apa, fins aquí. Espero que...
...us hagi agradat i si hi voleu anar, us deixo els enllaços als resums dels anys anteriors:
2010: http://paucorcelles.blogspot.com.es/2010/12/el-meu-2010.html 
2011: http://paucorcelles.blogspot.com.es/2011/12/el-meu-2011.html