24/12/12

AQUELLA SENSACIÓ DE 2013

El repte era difícil. Després de molt temps, la "puta torre" no podia fallar. Vaig enfilar-me fins la part més alta de la Tarraco Plaça Arena i quan vaig veure aquella pinya vaig tenir aquella sensació de que calia tenir la màquina de fotos a punt...
En una pinya tothom és important, altes, baixos, primes, grassos, joves i no tant. Pot no semblar-ho però tothom té la seva funció i tothom hi és benvingut, i si la pinya és més grossa, molt millor.
Com deia el Dylan, els temps estant canviant, i no sempre cap a on seria desitjable. A vegades  tinc clar on arribar i a vegades no, però quan miro aquesta pinya sí que tinc clar que si tots hi som, si tots hi participem, si ens involucrem, si aportem els nostre petit granet de sorra ni que ens sembli del tot insignificant, la història pot canviar.
No m'enrotllo més.
Que aquesta, la pinya perfecte que va servir als Moixiganguers d'Igualada per descarregar el seu castell maleit, ens serveixi de model per tirar endavant. Tinc aquella sensació que amb tu, amb tu, tu, tu, tu... i fins i tot amb mi, ho aconseguirem!
Molt bones Festes i molt bon any 2013.
Ahhh i que carai, PIT i COLLONS!!!