21/12/12

EL 2012 ESPORTIU

Avui començo un seguit de cinc entrades que resumeixen el què ha estat aquest 2012.
L'any passat ho vaig fer en quatre entrades i aquest any n'hi afegeixo una de supletòria...
I és que a mi m'agrada molt l'esport i clar, com que de tant en tant us poso algun vídiu dels meus, m'ha fet gràcia resumir-vos l'any esportiu en general i al Blog en particular.
Apa, 12+1 moments esportius, som-hi!
Una mica d'Iniesta. Per iniciar el tema què millor que amb una mica de màgia. A lo puto krack no l'atura ni el fred de Moscou...

Ibra. No em cau gaire bé però reconec que aquest, potser és el gol de l'any. És que a més, el tio el fa amb tota la intenció del món!

L'holandès volador. Aquest 2012 ha estat any olímpic. No hi entenc gens però m'agrada veure una mica de Gimnàsia en les grans cites i a Londres 2012, em vaig empassar la final de l'aparell de barra. La cosa era impressionant i jo em vaig enganxar a la tele. Al final va sortir aquesta bèstia anomenada Ekpe Zonderland i va fer això, escolteu la reaccions del públic i mireu com, quan acaba l'exercici, l'aplaudeixen els seus rivals.  

El Triple del Marcelinho. Final de la Lliga ACB, primer partit de cinc al Palau. Un Madrid superior domina tot el partit tot i que el Barça fent la tàctica del conillet, a l'estil Manel Comas, s'acosta i s'acosta. El partit en basket no es tanca mai fins a l'últim segon i Marcelinho ho confirma. Un triple des de casa que val un partit i qui sap, potser tota la final...

Apustuflant. El Csk de Moscú li està fotent una pallissa històrica a l'Olympiacos en tota una final d'Eurolliga. Els grecs tenen fe, molta fe i comencen a remuntar en un últim quart històric guanyant el partit a l'últim segon. Mireu com en gaudeix el gran Robirosa, apustuflant!!!

Elegància. Final del Masters entre dos dels millors Federer-Djokovic que s'acaba emportant el servi. Tie break del primer set i passa això. La cara que li queda al Novak al minut 1:14' ho diu tot.

El millor Penalty en Handbol.  Segueixo el Xesco Espar al Twitter i aquest any ha penjat aquesta perla. El paio es diu Tvedten i mireu com pica el Penalty i quin efecte agafa la pilota. Brutal...

Creativitat en Handbol. Un altre gol que trec d'en Xesco. A ell, que és un creatiu, aquest gol segur que el deuria emocionar...

Dunk of the year. Era al febrer i els americans ja en van dir l'esmaixada de l'any. No sé si ha estat així o no però aquest bot del Blake Griffin és quasi extranatural...

Quina cagada. Espero que si té amics, que ho segueixin sent. El que està clar és que aquesta cagada et pot fer perdre moltes amistats...

El millor. Però que potser us pensàveu que m'oblidava d'ell? El petitó més gran ha tornat a fer un any increïble. És el millor i cada dia ens obsequia amb alguna genialitat. Gràcies Messi!!! Triar entre tants gols és quasi impossible però a mi, m'encanta aquest gol que va fer a Zaragoza.

Una altra vegada Habana. I que potser us pensàveu que m'oblidava del millor esport del món? Vinga, el millor assaig de 2012 com no d'un altre krack, Bryan Habana.

Iñaki Lejarreta. Ja ha passat massa vegades i no deixa de passar. M'ha colpit molt la mort d'aquest gran ciclista campió de btt embestit per un cotxe quan entrenava tant tranquil prop de casa seva ara fa pocs dies. Massa gent està perdent la vida en accidents semblants i això no para. En fi, fins sempre Iñaki, nosaltres seguirem pedalant per tu...

Abi. Vinga, tanco l'any esportiu amb un vídeo imprescindible. Aquests últims dies els culés estem tristos perquè el Tito Vilanova ha tornat a recaure en la seva lluita contra la maleïda malaltia. No tinc cap dubte que en sortirà i humilment li dono tots els meus ànims. No molt lluny té un exemple d'un lluitador impressionant, el seu gol al Bernabeu a principi d'any ha de ser un mirall pel Tito i per tots plegats. Ets molt GRAN Eric Abidal!!! Per mi, el gol de l'any.
Un moment de principi d'any que serveix com a gran final d'aquest 2012 esportiu.