20/12/12

UN TRÀILER PER AL 2012

Amb aquesta entrada començo el meu particular resum d'aquest 2012 que està a punt de finalitzar. Tinc preparades 5 entrades diferents que espero us agradin molt i que aniran traient el cap per aquí just abans no arribi 2013. Jo m'ho he passat molt bé preparant-ho tot plegat i avui ja començo amb aquesta espècie de tràiler del meu particular resum de 2012.
De tant en tant deixo alguna peça musical i m'ha agradat iniciar la cosa per aquí.
Mireu, a Igualada tenim la gran sort que els "sonats" del Hot Blues, un petit i elegant bar-local musical, cada dijous i molts dissabtes ens programen una sèrie de concerts d'una immensa qualitat. A vegades al·lucino només pensar com cony s'ho foten el Gès i companyia per obsequiar-nos cada setmana amb aquests regals musicals executats per autèntics virtuosos, que ens fan millor la nostra existència.
Així doncs, aquest és el meu petit homenatge a la gent del Hot Blues. Moltes gràcies per tot!!! Aquest 2012 ens heu donat molt bona música.
Està clar que sobretot als igualadins i anoiencs us animo a trepitjar el Hot Blues de tant en tant. Aquí teniu l'enllaç al seu blog on podeu revisar la super agenda de concerts:  
http://hotbluesigualada.blogspot.com.es/
Aquest any també s'ho estant currant amb un canal Youtube amb uns vídeos de la Krika & Nàdia Martínez molt ben parits.
http://www.youtube.com/user/HotBluesIgualada?feature=watch
I clar, falta la cançó...
En aquest 2012 van repetir la visita que ens van fer al 2011. "Il gran teatro Amaro" és un grup veterà d'una espècie de música de taverna que sonen genial. En llenguatge del Gès, un concertasu!!! Aquí en teniu una cançó.
Ahhhh i mitja part!!! i fins al proper concert... (els habituals ja m'entendreu... jajajajaaaaa)