18/12/12

N'estic fins als collons (o gònades)

Per mi, imprescindible l'article de l'Iu Forn al "Diari ARA", 16/12/2012.


Si m'interessés mínimament el personatge, li dedicaria algun adjectiu, però l'homínid que es fa dir Francisco Vázquez em genera una hemorràgia d'arcades. Ara bé, això no vol dir que em repugni tant el que ha excretat aquesta setmana que de dins meu em surti dir-li a ell (i en general) que estic fins als collons que em diguin nazi. I que estic fins als collons de personatgets com Vázquez.
Vázquez, xato, tu saps el que és un nazi? Tu saps què van fer els nazis? No, no en tens ni idea. I tampoc saps que 9.000 catalans van estar internats en camps de concentració nazis. De fet, Vázquez, ¿tu saps el que és un camp de concentració? Ni idea, oi? Un neofranquista com tu el que hauria de fer és callar i anar pel carrer demanant perdó de genolls. I a més ets un mentider. I no tens ni idea del que parles, cosa que et fa fer el ridícul. Vázquez, ets un homenet ridícul. Dir que a Catalunya es castiga els nens per parlar castellà al pati és una mentida tan immensa com la teva infinita ignorància. Si no saps del que parles, per què obres la boca? Callat molestes, però almenys no embrutes l'aire. I el pitjor és que ets tan ignorant que ignores el teu propi patetisme, cosa que et converteix en una coseta encara més patètica. Viatja, Vázquez, viatja. I llegeix. Saps llegir, Vázquez? ¿I entens el que llegeixes? No, oi? Tu veus les lletretes i intueixes coses, Vázquez. Però, fes-me cas, no et creguis les portades dels diaris que menteixen com menteixes tu i que, com ara fas tu, ja fa anys que ens diuen nazis. Perquè, Vázquez, és que no ets ni original. És que la deposició verbal que has expressat no és ni teva. Que patètic que ets, Vázquez. Repeteixes com un lloro el que publica Pedrito Piscinas, tot ell una colossal mentida amb ulls. Com tu, Vázquez. I ara que ets una deixalla política, fes un favor a la humanitat i a tu mateix: calla. Ah, i quan parlis de nazis, mira't al mirall.