8/4/13

ELS MOIXIGANGUERS A TERRASSA

Ahir diumenge, vam ser al Raval de Montserrat de Terrassa a la Diada del local dels Castellers de Terrassa. També van ser-hi els Castellers de Barcelona. Una molt bona actuació en una de les places més castelleres que jo vaig tenir la sort de viure des del balcó de l'ajuntament terrassenc. Una passada, no vaig parar de fer fotos... Us en deixo 22, comencem amb la pinya del 3d8 barceloní.
Impacta tenir davant teu un castell d'aquesta categoria.
5d7 terrassenc. Mireu la cara de l'enxaneta...
Torn pels meus i jo jugant amb els elements del balcó...
3d7.
El noi de les fotos s'ho va passar de conya tot fent fotos...
M'encanta la pinya de la torre...
...tot i que jo seguia jugant...
Mireu quina plasticitat!!!
Impressionant...
A punt de fer l'aleta...
Torn per Terrassa, concentració pel...
...7d7.
Un castell on puja molta gent...
...que dona l'oportunitat de treure molta imatge.
5d7 morat.
El millor castell dels Moixiganguers ahir.
Segona aleta.
Feina feta per l'enxaneta.
Últim castell igualadí, un...
...4d7
El vano de 5 ja el vaig veure a plaça.
En fi, una molt bona actuació que vaig poder viure des d'un lloc privilegiat. Els castells que es vam veure són: Castellers de Barcelona: 3d8 2d7 4d8 2p5 Castellers de Terrassa5d7 7d7 4d7a p5  Moixiganguers d'Igualada: 3d7 5d7 4d7 v5 (1p4c)

2 comentaris:

Ricard Closa ha dit...

Bones fotos, Pau.
Et superes dia a dia i em pregunto si no en deu tenir força culpa el món casteller que et te tan atrapat i no m'estranya.
Llarga vida als Moixiganguers !!! Amb el teu permís.

Unknown ha dit...

moooltes gràcies, Ritxi!!!
el món casteller enganxa mooolt i més en una colla com els moixiganguers