10/4/13

BAIX EMPORDÀ I

Ara fa uns dies ja us vaig dir que tenia material guardat de setmana Santa. Dissabte i diumenge vaig estar per l'Empordà amb la gent del Ghetto. Dos dies que, tot i ser molt tranquils, van donar prou de sí. Vinga, avui toquen les fotos de dissabte, un dia primavera 100%. Espero que us agradin...
El Ter ens rebia amb una notable tempesta a l'alçada de Torroella.  
Nosaltres teníem el camp base a Ullastret, un poble amb un curiós campanar. 
No em tocava treballar a cuina, així que vaig anar a voltar pel poble abans de dinar. De cop i volta, una pedregada em va fer tornar a casa corrent...
Després del tec i la pertinent migdiada, em vaig tornar a posar en marxa. La pluja, seguia amenaçant...
A vegades, un se sent observat...
Cap a Palau-Sator, un poble preciós. Vista des del poblet proper de Fontclara, on... 
...vaig veure aquest detallet que em va agradar molt.
Més Palau-Sator, ara camí de...
...Peratallada.  
L'última llum del dia...
...ens va donar imatges brutals.
Per una estona, el Ricard i jo vam ser presos per tot plegat... (la foto següent és d'ell)
Mireu quina ombra!!!
I apa, tito cap a Ullastret, un bon sopar de peix ens esperava.