18/9/13

MUTRIKU

Aquest no ha estat un estiu de viatges per a mi. Només he tingut la sort de fer una petita escapadeta per Euskadi amb l'Uri i la Iol (moltes gràcies per la paciència d'aguantar-me!), que això sí, va ser aprofitada al 100%.
5 dies de principis d'Agost plens de petites visites per poblets i ciutats basques dels quals ara en tinc molt material acumulat per anar traient aquestes properes setmanes.
Iniciem el viatget amb 9 imatges del meu poble, Mutriku.
Apa, espero que us agradin...
 Vista del port des del monument de Txurruka.
El sistema que tenen a Mutriku per arribar a les barques és per dir-ho d'alguna manera, curiós...
Una sidreta a la Kofradi sempre és agraïda.
Espècie d'autorretrat.
Molta calor i molta calor sobretot si parlem d'Euskadi. Els ànecs tenien clar on situar-se...
M'encanten aquestes roques!!!
 Des del port, vam agafar un caminet que jo no havia fet mai!!!
A plaça, la vista em va anar a parar a aquesta barreja gerani-fusta antiga.
La veritat és que el Mutriku que més em motiva és el del txiri-miri, tot entonat de colors grisos. Ara bé, veure el poble ple d'aquesta intensa lluminositat crec que també va valdre i molt la pena...