16/9/13

ELS MOIXIS A VALLDOREIX

Després de quasi tres dies mig tancat a casa per culpa d'una grip molt pesada, ahir vaig acompanyar els Moixiganguers cap a Valldoreix que, com diu la wiki, és una entitat municipal descentralitzada pertanyent a Sant Cugat. La veritat és que no estava gaire inspirat però bé, aquí venen 11 fotos que com sempre, espero que us agradin.
Som-hi! Els grans oblidats, a totes les cròniques, pilars d'inici. 
Van obrir plaça els locals Castellers de Sant Cugat amb un èpic 3d8, el primer que descarrega la Colla.
M'encanten aquests moments d'emoció que es viuen a les places.
Nosaltres començàvem amb el 4d8. Petit homenatge als que no surten mai a les fotos. Aquí teniu els que suporten el pes del castell, els 4 baixos.
Amb tot ben falcat, l'estructura podia tirar endavant...
6è 4d8 descarregat de la temporada.
4d8 dels de Sant Cugat que van tancar amb la torre de 7 completant així, la clàssica de 8, que per primera vegada aconseguien descarregar. Moltes felicitats, Gausacs!!!
Per tercera vegada aquest 2013, vam tenir la sort de compartir plaça amb els Castellers del Poble Sec, que ens van obsequiar amb bons castells de 7. 5d7 4d7 4d7a
5ena torre de 7 descarregada dels Moixis.
Bé, ara seré incorrecte... Cullons, quina temporada!!!
S'intenta trobar una foto diferent tot i que a vegades el resultat no sempre és el millor...
Tanco amb aquesta imatge de l'últim castell morat del dia, el 5d7.  Un cop carregat, em vaig intentar situar tan proper a la pinya com vaig poder. Mireu, així es veu la canalla des de baix...