1/10/13

LES MEVES FOTOS AL HOT BLUES D'IGUALADA

Canalla!!! estic com un nen amb sabates noves!!! Si voleu, durant tot el mes d'octubre podeu venir a veure les meves fotos moixigangueres al Hot Blues (carrer Tarragona 9, Igualada). Mentre les mireu, us podeu obsequiar amb un cafetó, cerveseta o gin, que al Hot Blues s'hi està de conya!!! 
Substituïr la gran expo de la Krika&Nàdia i intentar estar una mica a l'alçada dels grans músics que pasen pel local és tot un repte, però espero no quedar malament. 
Moltes gràcies Marien i Gès per tot!!! 
Si voleu, guardeu-vos el dissabte 12 a la tarda que alguna cosa farem. Seguirem informant...
He fet una espècie de presentació/introducció de l'exposició.Vinga, allà va:


Em presento. Sóc el Pau Corcelles, un que de tant en tant es deixa caure per aquí… Ara fa aproximadament un any, m’he tornat a reincorporar als Moixiganguers d’Igualada. El meu paper a la Colla és diferent al dels altres castellers, doncs sóc el que faig les fotos per enviar als mitjants informatius. Ara fa un temps, vaig comentar al Gès i la Marien el fet de fer un recull de les imatges que més m’agraden i aquí les teniu. Com que la canalla de la Colla m’ha batejat com el “Noi de les fotos”, m’ha fet gràcia anomenar aquesta exposició com a les fotos del Noi de les fotos. Si us ve de gust fer-hi una ullada, dir-vos que la nostra és ja una Colla de 8 consolidada i els castells que fem són autèntics castells de categoria. A més, i potser encara més important, la Colla és una gran família plena de molt bona gent i l’ambient que s’hi respira és collonut. Si aquestes fotos han aconseguit captar una mica de tot plegat, ja em dono per satisfet. Vinga, espero que us agradin…